Phone: +36 20 323 4836 - info@valtopont.hu

Az ügynökségről

Amitől a Váltópont egyedi


Közösségi szemlélet

A VÁLTÓPONT filozófiája szerint az embert közösségi lényként látjuk. A civilizáció számos vívmánya ennek a gyümölcse – legyen szó akár egy városról, akár egy gyönyörű szimfonikus zenekar előadásáról, akár egy milliárdnál is több felhasználóval rendelkező közösségi hálóról. Közösségi kommunikációs ügynökségként olyan stratégiákban és kommunikációs megoldásokban gondolkozunk, amelyek személyes találkozásokra, kapcsolatokra és a közösségekre építkeznek.

Valódi hatás

Olyan ügyfelekkel dolgozunk szívesen, akik nem csak kampányokban gondolkoznak, hanem szeretnének valódi hatással lenni a világra. Egy ilyen változási folyamat személyes szinten, az egyének átformálódásával kezdődik, személyes találkozásokban. Módszerünk lényege, hogy megtaláljuk azokat a mémeket, önterjesztő gondolatvírusokat, amelyeket a társadalom szövetének kulcsfontosságú pontjain lévő személyeknél és közösségekben elhelyezve a változás bekövetkezik. E filozófia mentén a változás emberről emberre terjed, míg el nem ér egy kritikus tömeget és társadalmi szinten is láthatóvá válik. Ez a típusú változás belső, valódi, minőségileg más, mint a kényszer, vagy a puszta tudás-átadás okozta viselkedésmódosítás.

Új üzleti logika

A VÁLTÓPONT társadalmi vállalkozásként működik. Ez számunkra azt jelenti, hogy elsődleges célnak a társadalmi fejlődést, és nem a profitszerzést tekintjük. Munkatársaink versenypiacon edzett kommunikációs szaktudását is ennek a célnak rendeljük alá, ügyfeleinkre pedig egy társadalmi innovációs hálózat tagjaiként tekintünk.

 

Szolgáltatásaink



Pr-ügynökségi szolgáltatások


Közösségi kommunikáció


Társadalmi innovációs hub

Kommunikációs stratégia
Kommunikációs tanácsadás
Médiakapcsolatok kezelése, sajtómunka
Tartalom-előállítás, szövegírás
Online kommunikáció, közösségi média
Rendezvényszervezés
Kiadványmenedzsment
Kommunikációs tréning, médiatréning
Médiatervezés és vásárlás
Válságkommunikáció
Közösségek feltérképezése
Mémtérképek készítése
Háttérkutatások
Érdekgazda-analízis
Motivációs kutatások
Tematikus közösségek felépítése és gondozása
Ügyekhez kapcsolódó tárgyalóasztalok szervezése
Partnerségek kialakítása, közvetítés
Témagenerálás, ötletgenerálás
Ötletek gondozása, inkubálása
Meetupok szervezése
Közösséggondozás